אביב קדשאי בספורט המוטורי

אביב קדשאי מחלוצי הספורט המוטורי בישראל. הישראלי הראשון שהשתתף באופן תחרותי במירוצי ראלי בינלאומיים, כנהג על אופנוע , רכב ומשאית .. כיום מתחרה במירוצי ראלי כנהג שמתחרה במשאית מירוץ הכוללת נהג נווט ומכונאי.
הסטוריה ארוכה מאחוריו ועוד מירוצים לפניו.
צירפנו מידע על הפעילויות בהם השתתף אביב קדשאי:

דקאר 1996 -רוכב על אופנוע קאוואסאקי KLX650R, הישראלי הראשון בדקאר

1999 - עם טויוטה לנד קרוזר

הישראלי הראשון שהשתתף באופן תחרותי בראלי בינלאומי (1990) . כיום ממשיך להתחרות במירוצי ראלי ברכבו כנהג. מבאחה קליפורניה ועד דקאר. אביב יוצא לכבוש את הפלופונסוס (יוון)

 

 

דקאר 2018- כבר כאן! וכמובן, גם עליו- אין ויתורים!!
כאשר רוכבים ונהגים ישראלים החלו לצאת לתחרויות ראלי בינלאומיות, חלומו של כל אחד היה רק לסיים. עם הזמן כשהתופעה הפכה פחות נדירה, עלתה רמת הביצועים וגם רמת הציפיות. מאז יש לישראל קומץ נהגי ראלי שראה פודיומים ונצחונות בתחרויות בינלאומיות.
מי שיוצא היום לתחרות בינלאומית, יודע שהוא לא ירשים במיוחד אם רק יסיים.
אבל לדקאר יש מעמד שונה. בניגוד לכל תחרויות הראלי האחרות, בדקאר, גם בפעם העשירית שתשתתף בו, לא בטוח שתסיים. ככה, חד משמעית, גם אם קוראים לך פדריקו וילאגרה, ומיליוני דולרים עומדים מאחוריך... כל פעם שתצא למירוץ הזה לא תדע אם תסיים. כל פעם מחדש תתפלל להגיע לסיום בחתיכה אחת.
משאית מספר 528, עם הצוות הישראלי - אביב קדשאי, יזהר ערמוני, מעוז וילדר - סיימה את הדקאר!
14 יום הם נאבקו בטבע האדיר של דרום אמריקה ויכלו לו.
אביב קדשאי שהוא נהג משכמו ומעלה, אבל אסור לשכוח שבמקרה זה, יותר מכל קטגורייה אחרת, עבודת הצוות היא תנאי להצלחה והישרדות. ללא מעוז וילדר שעבד על המשאית במשך שנה שלמה, לא היה לאביב במה לנהוג כעבור יומיים. ללא יזהר ערמוני במושב הנווט, היינו יוצאים לחפש אותו עם חיליק מגנוס בעוד יומיים. אז הם, וגם יונתן, דני, ועומרי שרדפו אחריהם במשך שבועיים, הם התשתית שעליה אביב סמך, ובזכותה גם סיים!
את הסטייג׳ האחרון הם סיימו 11. מיקומם בדירוג הכללי -17.גיבורים!

 

מרוקו 2019- בקרוב 

סילוק ווי 2019- בקרוב